Semasa

Suami Rakam Isteri SoIat Subuh, Sekali Teringat Kisah Malam Tadi “Ehh belum mandi wajib kan..”

GURAUAN serta usik-mengusik antara pasangan suami isteri tentunya akan mewujudkan suasana harmoni dalam rumah tangga.

Justeru apa salahnya salah jika bergurau bagi perkara yang melucukan serta berlaku secara spontan.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Reaksi si isteri yang terkejut dengan kesilapannya terlupa mandi wajib menarik perhatian ramai.

Seperti pasangan ini, si suami sempat merekodkan momen dia menegur isterinya yang sedang solat Subuh bahawa dia belum mandi wajib.

Dalam pada tu melihat pada ruangan komen video tersebut, ramai pasangan yang sudah berumah tangga turut mengaku pernah mengalami situasi sama.

Susulan terkejut dengan pertanyaan berkenaan, isterinya yang pada ketika itu sedang duduk di posisi tahiyat akhir segera menoleh memandang suami dengan wajah panik.

“Astaghfirullahalazim ayang!” kata isteri kepada si suami.

Malu dengan hal itu, si isteri mempersoalkan kenapa suaminya tidak menegur lebih awal mengenai keadaannya yang sedang berhadas besar.

Wanita yang mengenakan telekung merah jambu itu kemudian bingkas bangun daripada sejadah lalu melulu keluar dari bilik.

Sambil berlalu dia dia sempat bergurau dengan memukul manja suaminya sambil beristigfar beberapa kali sepanjang video itu.

“Saya mandi dulu,” katanya lalu bergegas keluar sepertinya menuju ke bilik air.

Malah, cara perbualan yang penuh sopan menegur isteri yang sedang solat turut menjadi perhatian warga maya.

“Bang, saya pernah lagi teruk dulu. Selalu saya akan mandi awal pagi sebelum pergi kerja. Ada satu hari lupa, dah siap settle solat sampai ke Isyak terlepas tu baru teringat.

“Saya pun pernah ambil wuduk baru ingat. Astarghfirullahalazim. Alhamdulillah suami baik isteri baik.

Komen netizen di TikTok.

“Aku pun kadang-kadang begitu dengan orang rumah. Banyak berfikir mungkin.

“Seronoknya tengok suami isteri macam ni. Cakap baik-baik. Bergurau, berborak. Lupa aku single,” komen netizen pada video tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Untuk rekod, video tersebut menjadi tular sehingga meraih lebih 3.3 juta jumlah tontonan.

Berdasarkan perbualan pasangan ini dalam video berkenaan, kejadian dipercayai berlaku di Indonesia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *