Semasa

Video: “Patut La Dia Tak Nak Pandang” Pengantin LeIaki Terkejut Tengok lsteri ‘Berjanggut’

Majlis akad nikah merupakan sesuatu yang istimewa kepada pasangan pengantin kerana itu merupakan detik mereka disahkan bergelar suami isteri.

Waktu tu hati memang bahagia dan berbunga tak terkata la weh.

Namun, detik bersejarah ini bertukar menjadi gurauan apabila seorang pengantin lelaki terkena prank.

Ini menyebabkan ramai tetamu di situ pun tergelak sekali.

Pelik sebab asyik tunduk bawah

Menerusi satu perkongsian video yang dimuat naik oleh indradewi2422 di Tiktok, kisah ini bermula selepas pengantin lelaki selesai diijab kabulkan.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Nasib Baik Tak Sah Lagi

Semua Tetamu Ketawa

Tak Dapat Bayang Malam Pertama Macam Mana

Parah ni, Selamat Pengantin Baru Om

Kebiasaannya, bila disahkan jadi suami isteri, pasangan pengantin akan mula pandang satu sama lain sebab bersyukur sudah disatukan dengan halal.

Tapi, pengantin lelaki ini mula cur1ga bila individu yang diingatkan isterinya itu hanya tunduk ke bawah dan tak pandang dia langsung.

Waktu bersalaman sebagai suami isteri pun ‘pengantin perempuan’ itu tak pandang suami dia.

So, pengantin lelaki itu makin curious sebab individu yang katanya ‘isteri’ dia itu macam nak mengelak dari pandang satu sama lain.

Terkejut ‘isteri’ berjanggut

Kecur1gaan pengantin lelaki itu berakhir bila individu yang menyamar sebagai isteri dia itu membuka pelitup muka yang dipakai.

Suasana pun bertukar riuh dengan ketawa bila pengantin lelaki itu mula sedar individu yang duduk disebelahnya siap berpakaian seperti pengantin perempuan bukanlah isterinya yang sebenar.

Mana dia tak terkejut, individu yang menyamar sebagai isterinya itu siap ada janggut lagi dekat dagu tau.

Mesti dia terkejut g1la ingatkan isteri dia ada janggut tadi.

Lain kali korang check dulu tau siapa dekat sebelah korang tu. Kang tersilap orang haaa naya….

Sumber: indradewi2242

Sumber : Lobak Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *