Semasa

Video: Usahawan yg Kata Tak Suka SoIat Rupanya Pandai Mengaji, Siap ‘Bayar’ Ustazah 3Kali Sminggu

Sebelum ini netizen pernah dikjutkan dengan kisah seorang ‘f0under’ wanita yang mengaku dirinya tldak suka mendirikan solat.

Selain itu, pengasas produk kecantikan tersebut turut dilihat mempersendakan bacaan Surah Yasin dalam video viral berdurasi 32 saat berkenaan.

Pernah mengaku tak suka solat

Menerusi klip video itu yang merupakan rakaman secara pengstriman langsung di Facebook (FB Live), wanita itu bercakap dalam loghat Kelantan.

“Orang nak buat apa suka hati orang la (orang panggilan untuk diri sendiri). Bacaan Yasin tak perlu tunggu malam Nisfu Syaaban.

Mu datang duduk rumah aku lagu mana (macam mana). Aku nyembah (solat) ke tak?

Kalau nak tahu aku nyembah ke tak datang rumah aku.

“Aku memang tak suka sembahyang. Jangan suruh aku sembahyang. Ambil air sembahyang (wuduk) pun aku tak reti.

‘Macam mana Aiman ambil air sembahyang’ (tanya pada orang sebelah),”

Kata wanita itu, tidak dapat dipastikan bila dan lokasi video tersebut dibuat.

Berikutan itu, ramai meng.ecam perbuatan wanita itu yang dikatakan membuka a1b sendiri serta sengaja membangkitkan pr0vokasi.

Rakaman Video Mengaji ada di Bawah Sekali

Pandai mengaji, bayar RM 700 ustazah mengajar

Baru-baru ini, ‘founder’ produk tersebut kembali menjadi bualan hngat apabila menunjukkan dirinya dakam keadaan kepala ditutup dengan tuala sambil mengaji al-Quran.

Selain itu, dia turut mended.ahkan sanggup membayar ustazah sebanyak RM700 sebulan untuk belajar mengaji sebanyak 3 kali setiap minggu.

“Jngan runslng. Saya bayar ustazah RM700 sebulan ajar mengaji 3 kali seminggu. Bukan untuk anak-anak je tapi staf sekali,” katanya.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen memberi sokongan terhadap wanita itu.

Dan menganggap kenyataannya dalam video viraI temp0h hari bertujuan untuk memerIi individu yang sering menge.cam dirinya.

Terdahulu, gara-gara tingkahlakunya itu, wanita itu terpksa hadir ke lPD Kota Bharu bagi memberi keterangan tentang video viral tersebut.

Sumber: TikTok @aimanhafiq98 omm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *