Semasa

Lepas Ayah Nikah Lain, 2 Beradik Tinggal Bawah Jambatan Sehelai Sepinggang. Rupanya Ini Yg Berlaku

Apabila berbicara tentang bawah jambatan, segelintir daripada kita terus kaitkannya sebagai port lepak ‘sampah masyarakat’.

Namun hakikatnya, terdapat ramai golongan terdesak dan perlu dibantu jadikan ia sebagai satu-satunya tempat untuk berteduh.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

BILA DITANYA NAK DUDUK TEMPAT SELESA TAK.

DIA JAWAB BANGSAL KECIL PUN TAKPE DAH ASALKAN ADA TEMPAT BERTEDUH

Lepas Ayah Nikah Lain, 2 Beradik Tinggal Bawah Jambatan Sehelai Sepinggang 6

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen turut bersimpati dengan dugaan hidup serta nasib pilu 2 beradik berkenaan.

Walaupun masing-masing masih muda, namun mereka berpendapat si adik mungkin terbatas untuk mencari rezeki dek keadaan abangnya.

“Kalau nak bantu bg depa kerja.. jadinya depa ada duit utk makan, sewa bilik atau rumah..

Kalau bg tmpt tggal je.. xde duit utk mkn mnum pn ssh.. yg bantu pn xkan nak bantu tiap hari, tntunya tdk. Lgpon kduanya dh umo 25 & 27, mmpu dh jaga diri.. berdikari. InsyaAllah blh ..”

“Allahu Akbar, kita sama2 doakan yang baik2 utk saudara islam kita ni..semoga murah rezeki serta dipermudahkan segala urusan.. Aamiin..”

“Sian kelih klu rakyat n warganegara malaysia jd susah gini 😥..klu pendatang haram bangsa asing tu mapuh gi lah memang xkan tolong pn..”

TONTON VIDEO DI BAWAH:

TONTON VIDEO KLIK SINI

Sumber Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published.