Semasa

Netizen Sebak Terlihat Sesuatu yg Menyedihkan Ketika Syuk Sahar Layan Anak²

Selepas bertahun berdepan isu kecurangan, nampaknya kemelut rumah tangga pelawak Shuk Sahar dan isterinya, Rossa Sera seperti sudah berada di penghujung.

Meskipun belum meletakkan sebarang noktah dalam hubungan mereka, namun ada yang berharap Shuk dan isteri kembali bersama demi anak-anak.

Baru-baru ini, Shuk ada memuat naik video di aplikasi TikTok meluahkan masa bersama dua anaknya di sebuah pusat beli-belah.

Melihatkan hubungan bapa dan anak itu, netizen meminta Shuk untuk memujuk isteri kerana tidak sanggup melihat anak-anak terseksa terpisah.

Semoga Kembali Seperti Biasa

Moga Jadi Iktibar

Moga Syuk Dapat Besarkan Anak²

Malah, ada yang meminta Shuk membuat solat taubat serta meminta kepada Allah dengan bersungguh-sungguh.

“Kalau ada jodoh, kembalilah kepada Sera dan anak-anak. Tolonglah Shuk, hargai mereka hingga hujung nyawa. Seksa berpisah dengan anak-anak!

“Doa saya, semoga Shuk dan Sera dapat kembali semula sebagai suami-isteri. Pujuklah isteri, buat solat taubat Shuk.

Dalam pada itu, ada yang berharap Shuk dapat terus menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa dengan baik jika hubungannya dengan isteri berakhir nanti.

Terdahulu, Rossa Sera berkata dia masih sayang dan cintakan suaminya, Shuk Sahar namun hanya sebagai kawan sahaja.

Kata Sera lagi, dia juga tidak boleh menjanjikan peluang kedua buat suaminya itu apatah lagi sudah hampir lima tahun dia memendam rasa terhadap sikap Shuk.

Tonton VIDEO KLIK DI SINI

Leave a Reply

Your email address will not be published.