Semasa

Wanita 40an Merayu² kpd Suami Lepaskan Pasangannya Warga Asing Slps Kantoi BerkhaIwat

Seorang pengguna aplikasi TikTok menyiarkan sebuah klip rakaman video yang memaparkan seorang wanita dipercayai isteri seseorang duduk berdua-duaan bersama individu lelaki yang juga warga Bangladesh.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Video yang viral itu telah mendalat respon yang mengejutkan dari warganet. Rata-rata mereka memuji sikap suami yang masih boleh bersabar dengan dugaan.

Wanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima Padah

“Rasa sekejap je best..”

Wanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima Padah

Wanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima PadahWanita Yg Ditgkap Suami Krn Kntoi Melakukan Projek Dgn Wrga Bangladesh Akhirnya Terima Padah

Mengulas perbuatan wanita tersebut, rata-rata pengguna TikTok meluahkan perasaan simpati mereka kepada si suami.

Dan berharap dirinya tabah dalam mengharungi ujian tersebut dan memohon warga asing itu dibawa ke balas polis untuk menerima hukuman.

“Tinggal je lah bang, abang boleh dapat yang lebih baik dari ni. Semoga urusan abang dipermudahkan,” komen izzuekamaltrukers.

“Sebab tu aku tak berapa suka dengan orang asing ni. Ya betul, ada yang kata tak semua PATI ni jahat, tapi itu minoriti sahaja. Majoritinya macam ni,” komen nurazuananurazrin.

“Kesian dekat lelaki dia bersungguh-sungguh kerja nak bagi duit dekat anak dan bininya.

Tapi bini dia balas macam ni. Ya Allah rasa sakit hati jugak tengok macam ni,” komen afiknuratin.

“Kenapa jadi macam ni. Kalau betul-betul dah tak boleh hidup sama mintak lepas cara baik ni pergi buat macam ni tak kesian ke kat anak-anak tu bila tengok video ni,” komen budak3segi.

TONTON VIDEO DI BAWAH:

Leave a Reply

Your email address will not be published.