Semasa

“Suami buat sy mcm bnduan..” Akhirnya Terbongkar Punca lstri Polis Sengaja ‘Projek’ dgn Bekas Pakwe di HoteI

Tular di media sosial hari ini satu video yang memaparkan dua orang lelaki dan wanita ditangkap khalwat oleh suaminya sendiri yang merupakan anggota polis di sebuah hotel 4 bintang.

Suaminya berpura-pura percaya kata-kata istrinya dan mengizinkannya pergi pulang ke kampung dan mengekorinya dari belakang tanpa disedari.

Si suami mengekori hingga ke sebuah hotel 4 bintang di Palembang, Sumatera Selatan. Dengan beberapa orang anggota Polis yang lain mereka menyerbu bilik hotel yang diinap istrinya dengan seorang lelaki.

Luluh hati suami melihat istrinya yang separuh bogel duduk di atas tilam bersama lelaki lain.

Hasil soal siasat ternyata lelaki tersebut merupakan anak ketua kampung (24 tahun) Kecamatan Muara Sugihan, Kabupaten Banyuasin, Sumatera Selatan.

Pihak polis juga menjumpai kesan air maani di atas tilam dan pada tisu.

Rakaman video serta kesan air maani tersebut akan dijadikan sebagai bahan bukti untuk mendakwa kedua pasangan ini di mahkamah.

Menjengah ke ruang komen di youtube, rata-rata netizen dari seberang amat menyokong tindakan polis tersebut yang menangkap sendiri isterinya selingkuh.

Isteri Jelaskan Punca Sebenar Kelakuannya

“Saya pernah dimaki, ditendang dan kedua tangan saya digari seperti banduan oleh suami saya.

Keharmonian rumah tangga kami sudah tidak ada membuatkan saya memilih untuk mencari cinta yang baru”

Laporan media sebelum ini mendedahkan tindakan seorang suami berjaya menangkap isteri dan pasangannya di bilik sebuah hotel yang didakwa telah berzina tular di media sosial.

Rata-rata netizen mengecam tindakan wanita tersebut kerana tergamak menikam belakang suaminya sendiri dengan memilih jalan untuk berzina dengan lelaki lain.

Hari ini wanita tersebut tampil menjelaskan punca sebenar dia mengkhianati suaminya. Wanita itu mendakwa rumah tangga mereka sudah lama tidak bahagia dan sering menjadi mangsa keganasan suaminya.

Menurut keterangan si isteri, suaminya pernah memukulnya berkali-kali dengan menendang, sepak dan mengari kedua tangannya seperti banduan.

“Sejak sebelum pernikahan lagi saya sudah perasan beberapa tanda tiada keharmonian daripada keluarga mertua seperti duit sumbangan orang ramai ketika hari majlis perkahwinan dibolot semua oleh keluarga sebelah suami”

“Selepas hamil 4 bulan, saya sudah merasakan kekerasan dan keganasan suami terhadap saya, sering dipukul, dimaki dan pernah tangan saya digari seperti banduan”

“Sebelum ni pun saya sudah membuat laporan polis mengenai keganasan suami terhadap saya namun ianya berakhir dengan cara pendamaian”

Kerana terlalu sering diperlakukan seperti itu, si isteri mengambil keputusan untuk mencari cinta yang baru.

Hubungannya dengan anak ketua kampung terjalin setiap kali suaminya keluar bekerja sehinggalah kejadian dia dan pasangannya ditangkap di sebuah bilik hotel oleh suaminya sendiri.

Wanita itu sekarang telah dikembalikan dengan baik kepada keluarganya.

Menjengah ke ruang komen di youtube, rata-rata netizen dari seberang amat menyokong tindakan polis tersebut yang menangkap sendiri isterinya selingkuh.

Tonton Video Penuh :

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *