Semasa

Gara² Tidak Ingin Anaknya Membuat Dosa Bila Besar, Ibu Tetak Kepala 3 Anaknya Shg MninggaI Dunia

Seorang ibu berusia 35 tahun telah ditahan oleh pihak polis selepas dipercayai mendera serta membunuh anak kandungnya.

Tindakan kejam itu dipercayai berlaku selepas waktu subuh di kediaman suspek yang terletak di Brebes, Jawa Tengah, Indonesia.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Pagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal duniaPagi Berdaarah, lbu tergamak pukuI tiga anak kandung dengan keejam, sorang meinggal dunia

Selepas pintu bilik terbuka, mereka mendapati suspek yang masih bertelekung sedang duduk di samping anak-anaknya.

Menurut laporan, anak kedua suspek yang berusia tujuh tahun disahkan meninggal dunia manakala anak sulung serta anak bongsunya mengalami luka di bahagian dada dan leher.

Menurut sumber, selepas perbuatan kejammnya itu diketahui orang, suspek dikatakan mengamuk dan menjerit seperti orang histeria sebelum jatuh pengsan.

Selepas tersedar dari pengsan, dia bertindak agresif dengan mencekik dua jiran tetangganya. Suspek yang melarikan diri akhirnya berjaya ditenangnya dan ditahan oleh pihak polis.

Sementara menerusi satu video, memperlihatkan suspek yang berada di dalam tahanan mendakwa mahu bertaubat sebelum dia meninggal dunia.

Saya nak bertaubat sebelum saya mati. Saya cuma mahu menyelamatkan anak-anak biar mereka tidak membentak.

Saat si perakam bertanya bagaimana cara untuk menyelamatkan anak-anaknya, suspek menjawab biarlah mereka mati supaya tidak merasai kesedihan.

Biar mereka mati sahaja supaya tak perlu rasa sedih. Biar mati supaya tidak merasai kesakitan. Seperti saya dari kecil, tidak ada yang tahu saya memendam selama puluhan tahun.

Bukan itu sahaja, suspek mengaku melakukan tindakan kejam itu selepas terdengar bisikan ghaib. Ada dakwaan mengatakan suspek sebenarnya mempunyai masalah mental namun siasatan dan pemeriksaan lanjut berhubung kes ini masih dijalankan.

TONTON VIDEO DI BAWAH:

Sumber: TribunnewsKompasTikTok

Leave a Reply

Your email address will not be published.