Semasa

Gara² Merakam Video Kes Samvn Berdaarah di Sentul, Netizen Tak Henti Hentam Perakam

Sejak semalam, tular di media sosial video memaparkan seorang pemandu ehailing dipercayai disamvn di kawasan Sentul. SILA LIHAT VIDEO PENUH DI BAWAH SEKALI Menerusi video tersebut, dapat dilihat pemandu berlumuran darah dan berlaku bergelutan antara dua individu.   KOMEN NETIZEN    Dan kemudian memesan perkhidmatan e-hailing ditahan pada 12 tengah hari tadi di Kota Damansara.…

Semasa

Slps PerIi Yassin Takde Gigi, DSV Cakap Pulak Anuar Zain Dgn Gelaran G4Y

Sebut saja nama Datuk Seri Vida pasti ramai tahu ada sahaja kontroversi terpalit jutawan kosmetik itu. Malah, apa sahaja isu pasti akan menjadi perhatiannya untuk diulas. SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH SEKALI Semua netizen pakat hentam DSV Kurang senang dengan gelaran diberi oleh Vida itu, netizen mengatakan tidak sepatutnya keluar perkataan tersebut. Diruangan komen, ada netizen mengatakan…

Semasa

Blk keje je tgk rumah bsepah istri asyik bau bawang, pndai uruskn anak je diri sndiri bsuk

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum, nak tanya, Isteri saya asyik kata penat dan macam-macam alasan sedangkan dia hanya suri rumah dan saya yang bekerja. Saya letih-letih bawa moto, mengantuk dan hampir-hampir kem4langan tapi dia pula, bila saya balik dia yang cakap penat, saya tengok Facebook banyak je dia pos itu ini, gambar makanan la dan macam-macam.…

Semasa

Minat sukan, disuruh jadi tentera… anak akur permintaan arw4h bapa! Kakak tak sangka dapat rakam renungan terakhir masa jumpa di akademi

SIAPA sangka, pandangan si ayah ketika berkesempatan bertemu seketika dengan anak lelaki bongsunya yang sedang mengikuti latihan tentera, rupa-rupanya adalah tatapan terakhir sebelum menutup mata buat selamanya. SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH SEKALI (video pesanan kali terakhir untuk anak2 yg tersayang) DI BAWAH SEKALI sofian mencium wajah arwah bapa buat kali terakhir. Menurut Suhaili, arw4h bapanya sememangnya…

Semasa

(VIDEO) Diminta Sedar Diri Tiada Harta, Pemuda Syukur Mampu Beli Kereta Lusuh RM2,000

Niat seorang pemuda yang ingin mengenali seorang gadls dipandang ser0ng oleh individu lain selepas memuat naik sebuah video di aplikasi Tik.Tok. Pada mulanya pemuda tersebut, Hamizan Ismail menyatakan hasrat untuk berkawan dengan seorang gadls yang dikenali sebagai Yana Sadrudin walaupun sedar dirinya kurang menarik berbanding jejaka lain. ”saya ikhlas nak berkawan dengan awak” SILA LIHAT…

Semasa

[VIDEO] Dato Vida Mengɑmuk Di Liᴠe Tampil Beri Penjelasan, Selepas Ramai Kecɑm Beliau & Shuib Tak Sepɑdan

Sebelum ini jutawan k0smetik, Datuk Seri Vida tidak men0lak sekiranya ditakd1rkan bercinta dengan pelawak dan usahawan p0pular Shuib. Vida berkata, Shuib memenuhi ciri-ciri lelaki idaman yang dicar1 selama ini. SILA LIHAT VIDEO DI BAWAK SEKALI Shuib Beritahu Tak Sesuai   video di bawah Sumber: youtube                    …

Semasa

‘Saya tegur dia dulu’ – Terpikat dengan kecantikan ‘wanita jadian’, lelaki ini sanggup ceraikan isteri & tinggalkan anak

Demi mengejar cinta seorang transgender, lelaki ini sanggup mengambil keputusan untuk menceraikan isteri dan meninggalkan anaknya. Stasya Bwarlele, merupakan seorang influencer di media sosial Indonesia, mengaku pernah mendapat pendidikan perubatan di Rusia tetapi berhenti separuh jalan ekoran bapanya meninggal dunia. LIHAT VIDEO DI BAWAH SEKALI “Saya yang tegur dia dulu,” tambah Sigit yang juga mengaku…

Semasa

“Jgn Lupa, ɴᴀᴋ ʙᴇʀᴀʏᴀ, ᴀᴍʙɪʟ ᴅᴏꜱ ᴘᴇɴɢɢᴀʟᴀᴋ, Ini Sebabnya Kita Perlu Ambil D0s Penggala’k”- Dr N00r Hisham

ᴋᴇᴛᴜᴀ ᴘᴇɴɢᴀʀᴀʜ ᴋᴇꜱɪʜᴀᴛᴀɴ, ᴛᴀɴ ꜱʀɪ ᴅʀ ɴᴏᴏʀ ʜɪꜱʜᴀᴍ ᴀʙᴅᴜʟʟᴀʜ ᴊᴜɢᴀ ᴛᴇʟᴀʜ ᴍᴇᴍᴀᴋʟᴜᴍᴋᴀɴ ᴅɪ ᴛᴡɪᴛᴛᴇʀɴʏᴀ ᴀɢᴀʀ ᴏʀᴀɴɢ ʀᴀᴍᴀɪ ꜱᴇɢᴇʀᴀ ᴍᴇɴᴅᴀᴘᴀᴛᴋᴀɴ ᴅᴏꜱ ᴘᴇɴɢɢᴀʟᴀᴋ ᴠᴀᴋꜱɪɴ ᴄᴏᴄɪᴅ-19 ꜱᴇʙᴀɢᴀɪ ᴘᴇʀʟɪɴᴅᴜɴɢᴀɴ ᴅɪʀɪ ᴅᴀɴ ᴋᴇʟᴜᴀʀɢᴀ. Kajian juga menunjukkan bahawa sunti’kan d0s penggal’ak vaks’in C0vid-19 membantu merangsa’ngkan tindak bala’s sistem imu’n yang menurun dan meningkatkan peneutralan antib0di untuk melawan varia’n yang mudah berjangk’it…

Semasa

Masa Arwh ayah dimasukkan ke liang lahad,saya tersedar sesuatu .”Dah puas kejar dunia” Masa tu saya dah ada segala-galanya.

Tentu ramai peminat ‘rock kapak’ kenal dengan figura ini yang telah cuci tangan meninggalkan dunia glamor ketika beliau berada di puncak populariti. Pemilik nama sebenar, Nurzul Suphia’an Sa’ban, 45, atau lebih dikenali sebagai Zul Handy Black meluangkan masa dengan Mingguan Malaysia, berkongsi kisah silam dan kehidupannya selepas h!jrahnya hari ini. VIDEO LAGU DI BAWAH SEKALI…