Semasa

Gadis TikTok yg Terjatuh Dari Tingkat 9 Rakam Gambar Selfie Di Atas Bumbung Akhirnya Mninggal Dunia

Seorang gadis TikTok maut terjatuh dari bangunan 9 tingkat selepas memanjat bumbung bangunan kediaman bagi merakam video/gambar untuk kandungan akaun TikToknya.

RAKAMAN VIDEO KEJADIAN DI BAWAH SEKALI

Gadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal duniaGadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal duniaGadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal dunia

Gadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal duniaGadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal dunia

Gadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal duniaGadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal duniaGadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal dunia

Gadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal duniaGadis TikTok jatuh dari tingkat 9 ketika rakam gambar selfie di atas bumbung akhirnya meninggal dunia

Beberapa minit kemudian, paramedik tiba di tempat kejadian. Malangnya Dogan disahkan telah meninggal dunia tanpa sempat diberikan sebarang bantuan perubatan.

Ahli keluarga mangsa sedang mempertimbangkan untuk memfailkan saman terhadap kontraktor bangunan yang dipertanggungjawabkan kerana memasang penutup plastik tersebut.

Mereka nekad untuk mengheret kontraktor berkenaan ke mahkamah untuk menuntut keadilan bagi pihak Dogan.

“Saman kejadoh ape nye, moga ank mu g pnjat..xdok org sruh pnjat pom..nk femes katekan..hdup mati femes lake..pok pung eh…klu aku laaa aku malu pom ada..soh kate nk saman” – Puan Ida

“Takde penyakit , cari penyakit . Bila dah mendapat . Menyalahkan orang . Tuding sana sini tak tengok cermin” – Mustapa

“Family pon sama tnjuk kebangangan..nk perhatian so terima je la,apa2 pon innalillahhh..mna lagi yg femes2 nuh..” – Farhan

“Tak ado kojo cari kojo.. Kan dah kono.. Bukan2 jew kojo kau.. Lepas tu kau nk pi saman kontraktor.. Salah nya anak kau.. Atas bumbung tu bukan tmpat untuk beriadah.. Haram jadah btol” – Taufiq

TONTON RAKAMAN VIDEO DI BAWAH:

Sumber Hdh

Leave a Reply

Your email address will not be published.