Semasa

Gara² Kongsi Momen Raya, Tindakkan Kevin Zahri Cium Mulut Anak Lelakinya Akhirnya Terima Padah Apabila Teruk Dikecam Netizen

Beberapa hari yang lalu, negara dikejutkan dengan pengumuman raya yang secara tiba-tiba sehingga menimbulkan keadaan huru-hara di kalangan masyarakat.

Walaupun  tidak disambut dalam keadaan yang bersedia, namun ia masih tetap diraikan dalam suasana yang gembira setelah dua tahun tidak merasai tidak beraya bersama orang tersayang.

Difahamkan, perkongsian tersebut  menyebabkan ramai pengikut berasa tidak selesa dengan perkongsiannya yang disifatkan tidak bersesuaian dengan norma dan masyarakat Islam negara ini.

Selain itu, rata-rata warganet melahirkan rasa tidak puas hati akan tindakan Kevin tersebut selain agak kurang manis dikongsikan di media sosial.

Akan tetapi, melihat kepada ruangan komen tersebut, ada juga yang mempertahankan tindakan jejaka berusia 44 tahun itu dengan menyifatkan ia merupakan sebuah simbolik kasih sayang seorang bapa kepada anak lelakinya, Rafael Zahri.

Sumber: Facebook Kevin Zahri

Leave a Reply

Your email address will not be published.