Semasa

Baru Brkhwin, lsteri Terkejut Suami Punya Perangai Pelik, Sehari Smp 5-6x, Kadang 2-3 Pagi Dipaksa Kejut

Foto sekadar hiasan. Baca perlahan lahan, semoga dapat pengajaran dari kisah ini.

Salam admin , hidekan profil saya ya. Saya baru berkahwin 4 bulan dengan suami yang baru.

Saya ni pun baru habis pantang keguguran. salah satu saya keguguran sebab saya penat sangat saya stress.

Saya buat kerja rumah apa semua. suami tak bantu langsung.

Selama 4 bulan ni dah 4 kali suami saya lempang saya.

Dia tolak saya kuat2 sebab saya kecik orangnya senang je kena tolak . Lempang dan tolak tu termasuk masa saya mengandung.

Saya sedih sangat , saya taktau nak luah dekat siapa. Kalau luah dekat ibu saya taknak ibu sedih .

Kelmarin saya kena lempang sebab dia suruh saya masak tapi saya tak nak sebab saya penat time tu dah malam ye dah kul 2 pagi.

Saya ni surirumah masak untuk 6 orang termasuk adik adik dia Jadi takde istilah rehat untuk saya.

Nafkah jangan cakap lah memang selama 4 bulan dia tak bagi.

Saya ni taktau dah nak gadaikan apa lagi kat badan saya, suami saya kerja on off kalau rasa rajin dia kerja.

Kebanyakkan saya lah kena tanggung , muka saya ni dah habis malu pinjam dekat orang , pinjam dekat ibu.

Suami saya senang je suruh saya gadaikan itu ini . Sampailah gadai rantai yang arwh ayah saya bagi.

Saya sedih. marah semua ada sebab saya tak dapat nak luahkan sebab saya tau kalau saya cakap dekat dia saya yang kena pkul nanti.

Bila ada duit dia suruh saving tapi hakikatnya banyak keluar kat dia rkok lah.

Suami saya amik ket0m, saya dah banyak kali suruh berhenti katanya ubaat konon.

Duit habis dekat situ je , judi dalam hp. Saya taktau nak cakap apa lagi.

Lepastu kalau gduh dia mesti akan cakap “jangan sampai aku bagi kau dekat duda kau balik “

“ kau baliklah rumah ibu takyah balik sini “ “ kau ni tak layak jadi isteri aku “

“aku menyesal kahwin dengan kau “ semua tu keluar dari mulut dia bila dia tengah marah.

Sedangkan saya ni dah cukup baik ikut kehendak dia , bila saya kata penat dia tak dengar pun.

Masa dapat duit kwsp , apa pun saya tak dapat merasa, balik2 dia bayar hutang dia, ket0m lagi.

Kadang terasa nak lari dari rumah ni, saya macam kena kurung, nak balik rumah ibu nak tgk anak pun bukan main susah banyak alasan dia bagi.

Cukuplah saya gagal dalam perkahwinan yang lama takkan kalini pun sama, tapi saya redha kalau berpisah lebih baik.

Sekurangnya saya tak siksa diri saya fizikal dan mntal .

Saakit sangat.

Sumber : RS 7

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published.