Semasa

Konon Dakwa Kena Rog0I Ketika Buat Servis Penapis Coway, Sekali Terbongkar Cerita Sebenar

Sempat viral beberapa hari lalu selepas seorang wanita tampil mendakwa dirinya telah diperkosa ketika sedang melakukan servis penapis udara di rumah pelanggan.

Pendedahan itu dikongsikan sendiri oleh mangsa dalam satu video di TikTok miliknya. Video itu bagaimanapun telah dipadam selepas ia viral.

Dalam pada itu, dia memberitahu tertuduh sudah pun dibebaskan oleh pihak polis setelah mengetahui kebenaran yang sebenar dan wanita itu telah memadam video-video yang mengatakan dirinya dirogol.

Akhir kata, YouTuber terbabit tidak memihak kepada sesiapa dan mengatakan apa yang berlaku merupakan salah faham.

Namun masing-masing tidak faham dengan tindakan wanita terbabit menularkan video mendakwa dirinya dirogol kerana ia seolah-olah membuka aib sendiri, tidak lupa juga menutup periuk nasi sendiri

VIDEO

Terdahulu Terdapat satu kejadian dimana seorang wanita pekerja Coway dir0gol ketika datang ke rumah seorang pelanggan untuk melakukan servis penapis udara.

Menerusi satu video yang tular di Tiktok, mngsa sambil menangis berkongsi mengenai perkara buruk yang berlaku sehingga menyebabkan dirinya tr4uma.

VIDEO

“Sy cody Coway. Masa kejadian sy dtg utk servis penapis udara. Bila masuk rumah,trkejut dia hnya pakai towel sahaja. Penapis tu kat dlm bilik tido.

“Sy minta Cust bawa lombok ke ruang tamu. Dia kata tak boleh. Dia suruh masuk bilik. diabduk depan. Bila sy masuk. Sy baru nk buka cover lombok3. Dia r4ped..

‘Saya tak suka ada yang salahkan coway”

“Sy repost semula… Sy xsuka ada yg salahkan Coway.. Coway banyak ubah lifestyle sy.. Coway banyak bantu sy as a single moms.. GCM, SCM, CM bnyk support sy.. Bukan utk kes mcm ni je..

Segala kerja harian sy, Mereka sentiasa support dan pantau kami.. COWAY is the best job for me..

Sy syg kan job sy as a coway lady (cody)… Job sy service and sales dlm Coway.. Tq Coway bnyk ubahkan diri sy and lifestyle sy.”

Kesian tengok. Tengah-tengah cari rezeki akhirnya jadi mngsa r0gol pula. Apapun, semoga dipermudahkan segalanya dan si pelaku dapat balasan atas kelakuannya.

Kredit: OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Leave a Reply

Your email address will not be published.