Semasa

Tak Mahu Terus Terpalit, Pemuda Yg PukuI Org Tua Itu Akhirnya Bongkar Sesuatu Mengejutkan Buat Ramai Menyesal

Tular di media sosial rakaman seorang pemuda membelasah orang tua di tengah jalan. Ketika berlakunya pergelutan tersebut, orang awam yang lalu di kawasan terbabit cuba untuk hentikan pemuda itu.

RAKAMAN TIGA VIDEO PENUH ADA DI BAWAH SEKALI

Menurut pemegang akaun facebook bernama Din Toyol, kejadian itu berlaku di Padang Jawa Klang. Tambah beliau, pakcik yang dibelasah itu telah pun meminta maaf sebelum dibelasah.

Tetapi pemuda itu terus membelasah tanpa belas kasihan.

“Wahai org muda..klu bapak kau aku pijak mcm tu..ape kau rasa..pakcik tu dah ckp elok2 mintak maaf..yg kau nak besau kepala asal..aloo brader..ni pdg jawa la..tempat kau pukul.pakcik tu..gelanggang tomoi..sebelah tu..umah bdk2 hati kering..kan dah mendapat..hormat sikit masuk tempat org..bedio kau kena hajun ramai2..aku simpan bikin koleksi”

Menurut Din Toyol, pemuda itu telah pun ditangkap oleh pihak berkuasa namun sempat di belasah oleh penduduk kampung.

Antara reaksi netizen yang sangat tidak berpuashati dengan tindakan lelaki itu :

“Kasi lunyai la sama bdk tu … Bg pengajaran skit hormat org tua2 … Ada ka bdk tu kena baham pm mai” – Ahmad

“Kasi cari bdk ni..bg pengajaran skit..klu x hormat org tua ni..dh tentu dia x hormat org tua dia..” – Fad Sojar

“Jantan cmni jgn buat laki.org tua pn xtau nk hormat..ank bini nti mesti die tibai gakk..baran die xbole bawak bincang..” – Amoi Qaseh

“Puas hati kena pijak dgn otai2 situ,padan muka..lain kli jgn pukul org tua sesuka hati” – Raden

Tak puas hati cara pemanduan punca warga emas dipukul

SHAH ALAM – Tidak berpuas hati dengan cara pemanduan mangsa dikatakan antara punca seorang lelaki warga emas cedera dipukul dalam kejadian berhampiran jejantas di Padang Jawa di sini pada Ahad.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Mohd Iqbal Ibrahim berkata, siasatan awal mendapati suspek tidak berpuas hati apabila mendakwa mangsa membelok kenderaannya secara tiba-tiba.

“Suspek berang apabila mangsa membelok (kenderaan) secara tiba-tiba di lokasi kejadian, itu antara sebab suspek memarahi lalu memukul mangsa,” katanya dalam kenyataan pada Isnin.

Katanya, suspek direman bermula Isnin sehingga Khamis.

“Ujian saringan air kencing yang dijalankan terhadap suspek mendapati suspek negatif dari sebarang pengaruh dadah.

“Siasatan lanjut berkaitan kejadian masih dijalankan dan kes disiasat di bawah Seksyen 323/506 Kanun Keseksaan,” katanya.

Pada Ahad, tular video yang dimuat naik di Facebook memaparkan seorang lelaki warga emas dipukul seorang penunggang motosikal dipercayai berlaku di Padang Jawa.

Tindakan penunggang motosikal tersebut kemudiannya berjaya dileraikan oleh orang ramai yang berada di lokasi kejadian.

Apa pendapat anda?

Sumber Sinar

Leave a Reply

Your email address will not be published.