Semasa

[ VIDEO ] Berjam-Jam Cari Peti Ais Hanyut, Owner Pasrah Jumpa Tersadai Atas Pokok

  1. Sewaktu banjir melanda, banyak harta benda termasuk rumah juga hanyut dibawa arus yang sangat deras. Malah ada yang bertahun-tahun mengumpul wang demi melengkapkan kediaman masing-masing, namun akhirnya pasrah apabila lesap sekelip mata. Walaupun sudah surut, namun bukan semua barang dapat digunakan atau ditemukan semula.

BACA DAN TONTON VIDEO DIBAWAH SEKALI 

MISI MENCARI PETI AIS AKHIRNYA JUMPA JUGA , LAH ATAS POKOK RUPANYA

[VIDEO] Berjam-Jam Cari Peti Ais Hanyut, Owner Pasrah Jumpa Tersadai Atas Pokok

 

Tanpa disangka-sangka, rupanya peralatan penyejuk makanan tersebut dijumpai tersadai atas sebatang pokok akibat penangan banjir. Tatkala rakannya dilihat pasrah mungkin sedang memikirkan cara untuk turunkannya, tetapi Suhairi gagal untuk menahan ketawa susulan penemuan itu. Secara keseluruhan, klip berdurasi 15 saat itu telah meraih lebih 650 ribu jumlah tontonan setakat ini.

Walaupun asalnya bersimpati terhadap nasib pemilik peti ais berkenaan, namun rata-rata netizen akui terhibur juga susulan reaksi ketawa perakam video. Selain berharap agar ia mampu diturunkan dengan selamat serta berfungsi seperti biasa, mereka turut berseloroh mengenai penemuan ‘rare’ tersebut.

[VIDEO] Berjam-Jam Cari Peti Ais Hanyut, Owner Pasrah Jumpa Tersadai Atas Pokok

[VIDEO] Berjam-Jam Cari Peti Ais Hanyut, Owner Pasrah Jumpa Tersadai Atas Pokok

BACA DAN TONTON VIDEO DIBAWAH SEKALI 

Kredit : TikTok suhairicfu

PERHATIAN: Pihak KAMI tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KAMI juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan

Share Ya. Terima Kasih!

𝖲𝖴𝖬𝖡𝖤𝖱 : FACEBOOK

Leave a Reply

Your email address will not be published.